ulotka

Identyfikacja wizualna to pewien zestaw symboli, które kształtują cały wizerunek marki. Wśród nich najważniejszym i często definiującym wszystkie pozostałe elementy, jest projekt logo. Mimo to, nie wystarczy samo dobre logo, aby wykreować odpowiedni obraz firmy w oczach klienta. Sprawdź co jeszcze jest istotne, żeby wyróżnić się na rynku oraz skutecznie zakomunikować odbiorcom, czym się zajmujesz i jak chcesz być postrzegany.

Projekt logo to wizytówka firmy

Od logo zaczyna się cała przygoda z tworzeniem identyfikacji wizualnej. Jest ono wizytówką firmy w więcej niż jednym znaczeniu. Po pierwsze informuje odbiorcę o istnieniu twojej firmy i jeśli jest dobrze zrobione, mówi też jakiej branży dotyczy twoja działalność. Po drugie, będzie ono zawsze występować na właśnie na twoich wizytówkach, papierze firmowym oraz materiałach reklamowych. Zadbaj więc o to, by logo było estetyczne, ale też pamiętaj o zachowaniu umiaru. Minimalizm często sprawdza się najlepiej, jeśli chodzi o projektowanie graficzne. Wiele z najsilniejszych marek na światowych rynkach stawia na loga typograficzne, czyli takie, które zawierają sam tekst.

Projektowanie graficzne a spójność wizualna

Jeśli masz już gotowy projekt logo, z którego jesteś zadowolony, dopilnuj, aby wszystkie firmowe gadżety oraz materiały reklamowe trzymały się jednej, spójnej wizji. Jeśli w logo dominują na przykład kolory biały i niebieski, staraj się, aby były również wyraźnie obecne na ulotkach czy plakatach. Jeśli posiadasz stacjonarny lokal, w którym przyjmujesz klientów, pomyśl też o odpowiednim obrandowaniu i dopasowanej kolorystyce wnętrza. Dzięki temu, widząc dane barwy, klient od razu będzie kojarzył je z twoją firmą.

Komu zlecić projektowanie graficzne dla twojej firmy?

Bez względy na to, czy twoim miejscem zamieszkania jest Warszawa, Kraków czy Toruń, projektowanie graficzne możesz zlecić fachowcom z całej Polski. Warto jednak sprawdzać z czyich usług korzystają lokalne firmy. Na stronie https://izarysuje.pl/ zobaczysz projekty wykonane dla przedsiębiorców z województwa kujawsko-pomorskiego. Ważne, aby dla zachowania spójności wizualnej, korzystać z usług jednej firmy.